HJEM PÅ MIN FØRSTE PERMISJON

Hurra, i dag skal jeg hjem på permisjon / egenmestringstrening! Det skal bli så godt å se Andreas og Anniken igjen, for ikke å glemme å se kattene igjen også og kunne sove i min egen seng. Det skal bli veldig godt og fint! Pappa og Andreas kommer hit og her skal vi spise middag og vi skal ha en samtale med min ene primærkontakt før vi setter snuta mot Larvik.

Dagen i dag har gått litt i ett. På morgenen var det målinger, etterfulgt av frokost. Litt ut i hviletiden skulle jeg til fysioterapauten og der var jeg en time. Da rakk jeg akkurat en tur bort for å kjøpe en kaffe og et kryssordflaks før jeg måtte tilbake til lunsj. Jeg vant faktisk 30 kroner på det, så jeg byttet det i et nytt og det vant jeg ingenting på. Nå er det bare å vente i spenning til jeg får besøk og tiden virker til å gå halvparten så raskt som vanlig..

 

Jeg er utrolig glad for at jeg får dra hjem for hele helgen, men også veldig spent og nervøs. Helgen er godt planlagt, så da er det bare å holde seg til de planene for at ting ikke skal skli ut.

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg