HJEMMESTRIKKET GAVE

Hei dere! Det er sjeldent jeg poster oppdateringer på hva jeg strikker på om dagen og grunnen til det er ganske enkel: jeg har ikke lov til å vise plagg jeg designer før lanseringsdatoen er. Det blir svært lite strikking utenom design for Garnius, da det tar ganske lang tid å utarbeide en helt ny oppskrift, men innimellom får jeg strikket litt fra oppskrifter som allerede finnes. Det kommer forresten to nye oppskrifter fra meg i starten av august, så dere får vente og se! Den ene tinger er noe til baby og under her får dere en liten sniktitt (derfor er to av bildene veldig blurret, da jeg ikke kan vise dere mer ennå) og det andre er noe til dame. Jeg gleder meg iallfall til å vise dere!

Det jeg har strikket i det siste som ikke er til oppskrifter jeg lager selv er nemlig dette nydelige settet i Eukalyptus-serien. Jeg falt skikkelig for denne beigefargen kombinert med perlekapper! Ble det ikke en nydelig kombinasjon!? Gaven er til min bonussøster Andrea og samboeren hennes Casper da de venter ei lita jente nå i august. Jeg synes det er så koselig å strikke gaver, spesielt når det blir satt så stor pris på <3

 

Snikktitt på noe som blir lansert i august!

 

 

 

Hva synes du om settet?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Jeg synes det ble kjempefint 😊Sp koselig du strikker til dem. Spennende dette må ed Garnius også. Få jobbe med det som du liker så godt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg