HJERTEVOTTENE ER FERDIGE!

I går kveld ble vottene ferdige og jeg slang dem inn i vaskemaskinen så fort siste tråd var festet, slik at jeg kunne tove dem. I natt har de ligget til tørking og i dag morges var de endelig klare til å brukes! Ikke at jeg kommer til å bruke dem nå, det er jo tross alt sommer. Men det er så deilig å vite at de er ferdige! Dette er det andre paret med slike votter jeg har laget og med tanke på at jeg omtrent akkurat begynte å strikke så er jeg ganske fornøyd. Selve stingene rundt hjertet kunne ha blitt mye finere, men øvelse gjør mester, eller hva?

 

De første vottene jeg strikket ble i en knall rødfarge, noe som passer perfekt til juletider hihi. Disse her ble da altså lilla og jeg tror mine neste votter skal bli i en gråfarge. Jeg må bare øve litt mer på broderingen rundt hjertet, for som dere ser ble det ikke så fint dessverre. I dag fikk jeg forresten litt utgang, noe som var utrolig godt! Så da fikk jeg tatt meg en liten tur til sentrum.

 

Jeg hadde også en time på spiseenheten i dag med behandleren min og den timen ble også overlegen fra avdelingen med på og en til. Så nå har vi fått avklart litt mer angående hva som skal skje fremover, men det er ikke hundre prosent spikret ennå. Hva som skjer fremover kommer jeg til å fortelle dere litt om i morgen:)

 

 

Hvordan synes du at de ble? Har du strikket disse før?

 

 

//Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg