HOLIDAY LOOKBOOK

Det evige spørsmålet.. hva skal jeg ha på meg til jul? På nyttårsaften? Julebord? Vel, jeg håper at denne videoen her kan gi deg litt inspirasjon til nettopp det! Her finner du forslag og inspirasjon til hva du kan ha på deg til forskjellige anledninger. Du får se hva jeg har på meg på julebord, på skøyting, når jeg er ute i snøen, familiemiddag/juleselskap og mye mer. Dette er vel tredje eller fjerde året jeg lager en slik video i desember så jeg håper det faller i smak i år også.

Uken som kommer nå er jo siste uken før jul (wow, desember ha gått fort i år!) så jeg tenkte å kjøre vlogmas frem mot julaften. Abonner gjerne på kanalen min på YouTube eller klikk deg inn her så kommer det en ny video hver eneste dag neste uke! Jeg skal ta dere med på blant annet pepperkakebaking, yoga, synstest, til Sverige, julegaveshopping og mye mer. Dagene mine til uken som kommer er stapp fulle med andre ord. I tillegg til dette kommer det ca 2 vanlige innlegg på bloggen hver eneste dag.

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg