HOW IT FEELS

 

I kveld har jeg vært i det litt kreative hjørnet og tatt bildene dere ser her. Bildene er helt uredigerte, bortsett fra at jeg har gjort dem i svart/hvitt. Jeg har rett og slett lekt litt med innstillingene på kameraet. Med bildene prøvde jeg å illustrere hvordan det føles å ha en spiseforstyrrelse. Ord strekker ikke alltid til og da er det godt å kunne illustrere følelsene fremfor å prøve å forklare dem. Jeg tror jeg skal stoppe å skrive her og heller la bildene tale for seg selv.

 

Sitter du igjen med noen tanker etter å ha sett bildene?

//Elise Amanda

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg