HUNGRY HEART & BULLET JOURNAL

Da jeg var på vei til å ta blodprøver tidligere i dag ringte jeg min kjære for å høre om han ville møte meg på Hungry Heart etter han var ferdig i dag, noe han heldigvis ville. Nå er det virkelig ikke lenge til jeg drar, så jeg prøver å utnytte hver eneste dag til å være med mennesker jeg er glad i. Det er så koselig med kaffe(te)-dater, spesielt slike spontane som denne. At det regner en god del i dag gjør det jo til en optimal dag for slike ting, eller hva? Hungry Heart er i tillegg min favorittcafé, ikke bare på grunn av maten (de har mye vegansk, vegetarisk og økologisk), men også hele stemningen der. Det er et slikt sted man blir varm i hjertet av å sitte.

Jeg var på caféen en liten time før Andreas var ferdig, så i mellomtiden kjøpte jeg meg litt te og satte meg ned for å jobbe litt med bilder og min bullet journal. Jeg hadde med meg mac’en i veska, litt utstyr til bullet journal og selve boken heldigvis. Det er noen uker siden jeg fikk det i posten, men jeg har liksom ikke satt meg ned ordentlig for å starte med det før nå. Husk at dette er mitt første forsøk, så det ble ikke så veldig bra haha. Internett florer jo av inspirasjon og det ligger så mange gode tips der ute, så jeg skal ta en titt på det! Samtidig vil jeg sette mitt eget preg på den, for den er jo nemlig min og for meg.

Jeg er i tillegg veldig avhengig av lister, jeg har lister på så og si ALT. Det høres litt ekstremt ut og kanskje er det også nettopp det, men lister og lignende hjelper meg til å ha kontroll over livet og gjør det enklere for meg å leve en smule mer normalt. Denne skal derimot ikke bli brukt til mine typiske liste-ting, men til små mål i hverdagen og til å tracke hva som faktisk påvirker meg til å ha det bra og hva som påvirker meg til å ha det dårlig blant annet. Jeg rakk kun å lage forsiden for mars før Andreas kom, men jeg tenkte å jobbe litt mer med det i kveld.

Har du en bullet journal? Hva synes du om det eventuelt?

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke sånn 😀 Aldri hørt om en gang. Hm… Jeg lager mye systemer i hodet. Noen ganger kjøper jeg bøker hvor jeg TROR jeg skal skrive ned ting, men gjør det aldri 😀 Så koselig med date, fint å få tid med folk nå før du skal avgårde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg