HUNGRY HEART MED THERESE

God lørdag! Har dere gjort noe hyggelig i dag? Jeg hadde iallfall en avtale om cafebesøk med Therese i dag, hvor valget falt på Hungry Heart. Ofte er det helt fullt der på lørdager, så jeg tror det var lurt at vi ikke var der før klokken to. Av drikke ble en kopp med te og jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg ville ha. Men i køen møtte jeg blant annet på min tidligere spansklærer som anbefalte meg en med eplesmak, så jeg gikk for den! Den var utrolig god, så jeg kan rett og slett bare anbefale den videre.

Therese og jeg har forresten begynt å danse sammen igjen! Jeg synes det er så koselig at hun også meldte seg på jazz sammen med meg! Det er nok en god del her som ikke vet det, men Therese og jeg ble faktisk kjent på dansinga året etter at jeg begynte å danse (vi danset ikke sammen før det). Så har vi egentlig bare vært venner siden og hun har vært en av mine nærmeste de siste årene.

 

 

Hva pleier dere å drikke på cafe? 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg