HURRA FOR OSS!

Tiden går fort altså.. i går hadde Andreas og jeg vært sammen i 6 år! Det er jo faktisk ganske så lenge, samtidig som at 6 år egentlig ikke er sååå mye. Med tanke på alderen vår vil jeg iallfall si at det er en god stund. Vi har bestemt oss for å heller feire neste helg, da skal vi iallfall spise ute på restaurant. Typisk oss blir det indisk haha, det er en stor favoritt hos oss begge! Kanskje vi finner på noe annet koselig også, vi får se. Det ble uansett en liten feiring i går med en sen middag og noe godt i glasset. Jeg lurer nesten litt på hva som skjer, for jeg drakk faktisk ikke opp en glass hvitvin en gang haha. Heldigvis fikk jeg jo brukt noe av vinen i matlagingen.

Andreas overrasket meg med roser i går forresten, noe som var sååå koselig! Jeg fikk satt de i vann med blomsternæring, men jeg har helt glemt å skjære rosene. Dermed har jeg en oppgave å gjøre nå i kveld. Jeg husker jeg synes det var så rart da jeg var liten at voksne ofte ønsket seg blomster. Nå er jeg selv en av de som elsker å få det! Det er faktisk noe av det fineste jeg kan få hihi.

 

Jeg orket forresten ikke å sminke meg i dag, men det er jo greit det. Man må jo ikke sminke seg, men jeg skal ærlig innrømme at jeg føler meg mye mer vel med sminke på..

Plutselig stod svigerfar utenfor i går med en liten overraskelse til oss! Det hadde jeg absolutt ikke forventet! Han ønsket oss gratulerer med dagen vår og ga oss denne gaven: kaffekvern, kaffebønner og to forskjellige kaffesirup (mine to favoritter faktisk!). Det var en skikkelig hyggelig overraskelse og jeg tenkte faktisk å teste det litt ut nå. Jeg håper bare ikke det er for sent for meg å ta meg en kopp kaffe nå hehe.

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg