HVA JEG FIKK TIL JUL 2020

God kveld! Åh, nå er jeg irritert for jeg satt lenge tidligere i dag og redigerte denne videoen. Deretter laster jeg den opp og av en eller annen grunn er det utrolig dårlig kvalitet. Filmen er filmet i HD, så jeg forstår det virkelig ikke. Jeg prøver å fikse det i skrivende stund, men det ser mørkt ut. Jeg har aldri før vært borti et slikt problem. Er det noen som vet hva det kan være? I verste fall får dere dessverre se den i en lav kvalitet.

 

Er det forresten noen av mine lesere som har vært ute i det fine været i dag? Jeg var ute en tur i solen og jeg møtte så mange andre som også var ute og gikk. Det var så fint med sol, blå himmel og snø ute. Dessuten var det ikke så alt for kaldt, så jeg kunne gå med en vinterjakke som ikke så ut som en dundyne. Jeg håper det kommer flere slike dager!

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg