HVA JEG FIKK TIL JUL

Goood morgen! Eller god formiddag blir vel litt mer riktig å si. I skrivende stund sitter jeg nydusjet i sofaen til Mona. Jeg skal straks begynne å ordne meg og så skal vi ta litt bilder sammen. Veldig greit med ei venninne som villig stiller opp til å ta bilder av meg haha. Og jeg av henne. Om ikke så alt for lenge setter jeg kursen mot Larvik igjen for å møte Andreas og noen venninner på Bølgen Kulturhus hvor vi skal se den nye Mary Poppins filmen. Jeg gleder meg skikkelig til å se den, det bringer frem så mange gode barndomsminner. Selv nå husker jeg skikkelig godt første gangen jeg så den gamle filmen. Er det noen av dere som har sett den nye?

Over til noe helt annet: årets julegaver! Jeg er så utrolig takknemlig for alt jeg fikk! Herlighet så heldig jeg er! I tillegg til det som ikke kom med på videoen fikk jeg en kjole og et strikk av Mona, et supersøte duftlys i en gaveeske med katter på av Nora, det beste veganske godteriet jeg har smakt og ansiktsmasker av Simone, Neglelakk og en supersøt toalettmappe av stesøsteren min, en stilig pepperkvern av stebroren min og en hjemmestrikket/tovet julestrømpe (altså den er såååå fin!!) av mamma og stefaren min som stefaren min har laget + hjemmestrikkede sokker + godteri + penger av dem. Tuuuusen hjertelig takk! Vet ikke hva jeg skal si, det er så alt for mye!

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg