HVA ØNSKER DERE Å LESE OM?

Jeg poster jo i gjennomsnittet 1-3 blogginnlegg om dagen og da skriver jeg om ting som interesserer eller opptar meg. Men så er det jo dere som skal lese bloggen, så det hadde jo vært gøy å få høre hva dere tenker om innleggene. Er det noe dere vil ha mere av? Noe dere vil ha mindre av? Eller har kanskje akkurat du et forslag til hva jeg skal skrive om? Kom gjerne med forslag, konstruktiv kritikk og idèer, det hadde jeg satt stor pris på!

For selv om jeg poster mer enn ett innlegg hver dag er ikke kreativiteten min evigvarende. Jeg begynner helt ærlig å gå litt tom for hva jeg skal skrive om, så innspill fra dere hadde vært utrolig nyttig for min del også! Så ta deg gjerne ett minutt og fortell meg hva du ønsker å lese om 🙂

 

Hva ønsker akkurat du å lese om på bloggen min?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Skulle ønske du kunne prate om den nye trenden på Instagram den siste tiden som dreier seg om om å fjerne og sensurere bilder der folk har arr på grunn av tidligere selvskading. Synes bare at det er utrolig trist 🙁 det er jo et slag i tryne på folk som endelig har klart å legge fra seg barberbladet!

      En annen ting jeg synes du har blitt flinkere til er å skrive når du er midt i følelses kaoset. Du skriver så fint, ryddig og det er lett å sette seg inn i teksten din. Dette må du bare fortsette med! Jeg savner faktisk bloggere som kan klare å utrykke seg på en så saklig og reflektert måte som du gjør. Håper at du kan fortsette med det 😍✌🏻

      Når det kommer til bilder så savner jeg bilder med mat i bakgrunn. Jeg vet at det med mat kan være veldig sårt for deg, men det er en helt normal og livsnødvendig ting. Skal ikke tvinge deg til å ta bilder av maten din, men jeg undrer litt på hvorfor du velger å ikke ta bilder av mat/ måltider osv. Nå tenkte jeg på normale mengder mat som du eventuelt klarer å beholde. Kanskje det kan gi deg en mestringsfølelse og gjøre at andre med SF kan bli litt tryggere på å teste den maten/ de matvarene selv. Men hvis du ikke vil ha det fokuset så har jeg forståelse for det❤️

      Jeg synes bare at du er så utrolig flink! Jeg heier på deg🙌🏻 Husk at den erfaringen du sitter med gjennom din 9 års kamp mot SF er en utrolig stor gave! Det er ikke mange som vil få den erfaringen du sitter med. Kanskje du føler deg svak nå, men bare vent til den dagen du kommer deg ut av det! Det er da du kommer til å innse hvor sterk du faktisk har vært!

      1. Det var et utrolig godt forslag, det skal jeg så absolutt skrive om!! Jeg er så enig med deg!

        Tusen takk, så utrolig hyggelig å høre!<33 Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg reflektert og saklig, så gøy at du nevner nettopp dette.

        Jeg har for tiden vært innlagt og derfor ikke hatt mulighet til noe sånt, da all mat har blitt spist i spisesal sammen med personalet. Men det er så absolutt noe jeg skal ta med meg videre som jeg kan begynne med når jeg kommer hjem.

        Tuuuuusen takk gode du!! Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg