HVA ØNSKER DERE Å LESE OM?

Jeg begynner faktisk å gå litt tom for idèer til hva jeg skal skrive om, det er jo litt begrenset hva jeg får gjort i løpet en en dag når jeg er her jeg er. Vanligvis ville jeg jo ha tatt dere med på forskjellige ting jeg gjør i løpet av dagen, men her er jo dagene stort sett like og det skjer ikke så mye spennende. Derfor tenkte jeg at det var en god idé å rett og slett la dere få bestemme litt hva jeg skal skrive om!

Det kan være temaer dere ønsker å lese om eller det kan være helt spesifikke ting. Bare fortell meg i kommentarfeltet her så skal jeg prøve å få innfridd ønskene deres. Jeg vil også beklage for at jeg selv ikke har vært så aktiv med kommentarer i det siste, jeg har det litt ekstra tøft nå om dagen og da er ikke det noe jeg orker å prioritere dessverre. Men jeg håper og skal gjøre alt for at neste uke skal bli bedre:)

 

 

 

 

 

Hva synes du om bildene og hva ønsker du å lese om?

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Fine stemningsfulle bilder 🙂 Jeg har ingen spesielle ønsker for hva du skal skrive, men hvis jeg mangler noe å skrive om noen ganger lager jeg meg ofte en challenge. F eks en uke med vår-challenge. Finner 7 vår-stikkord, og prøver å ta bilder som passer. Krever ikke så mye, men får meg ut å ta bilder, skrive dikt osv… 🙂 Bare et forslag.

    2. En ide til en slags «innleggsserie» kan være at du tar ulike plagg du er veldig glad i og viser hvordan man kan style det ene plagget på flere måter:)

      Kunne du også skrevet et innlegg om hvordan forholde seg til venner man får mens man er innlagt/ venner som sliter med det samme som deg? Tror du f.eks det er mulig å være venner uten å trigge osv?

      Håper du får noen bedre dager snart. Jeg heier på deg!

    3. Jeg har egentlig ingen ønsker eller forslag, jeg syns bloggen din er variert og fin som den er. Det jeg liker best å lese er tankestrøm-innleggene dine, spørsmålsrunder, videoblogger og BuJo. Hvis jeg skulle kommet på noe annet, ville jeg kanskje gjerne lest mer om hva du tenker om ulike politiske saker / ting du er opptatt av som Venstre-medlem. Refleksjoner rundt spiseforstyrrelser og behandling er også alltid interessant å lese, enten de kommer i form av svar på spørsmål eller som egne innlegg.

    4. Jeg savner innlegg som handler om tiden før spiseforstyrrelsen for eks din barndom. Ting du satt veldig stor pris på som juleverksted, julegrøt på skolen osv. Savner også innlegg der du skriver litt om behandlinger for SF og hva du synes kunne vært bedre/ blitt gjort annerledes. Kanskje du også kan skrive om din første innleggelse for SF og hvordan det gikk sånn at man får et innblikk i hvordan det føltes å være deg og hvordan reagerte foreldrene dine på at du hadde fått bulimi. Er det noe spesielt som har skjedd i live ditt siden du fikk SF eller var det slanking som gikk ut av kontroll. Sender deg gode tanker❤ Håpe ting blir bedre. Btw du kan jo også lage en 10 fakta om meg innlegg eller noe i den duren😂👌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg