HVA ØNSKER DU Å LESE OM?

Nå lurer jeg på hva nettopp DU ønsker å lese om eller mer om her på bloggen min. Noe jeg ofte poster er antrekksbilder og innimellom skriver jeg om hvordan det er å leve med en spiseforstyrrelse og temaer rundt det. Det kommer jeg til å fortsette med. Ønsker dere at jeg skriver mer om psykisk helse og spiseforstyrrelse? Det er jo ikke så ofte jeg skriver om det. Kanskje litt flere innlegg om hverdagen min? Oppskrifter på vegetarmat? Vil dere kanskje ha et lite innblikk i noen dikt jeg har skrevet? Flere innlegg med fotografier jeg tar? Eller kanskje noe helt annet?

Kommenter under hva nettopp DU ønsker å lese om.

   

-Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Herlige bilder!
      Jeg personlig synes det er spennende å lese om andre sine meninger og erfaringer rundt psykisk helse og spiseforstyrrelser. Fortsett gjerne med det – interessant å lese om, og virkelig et veldig viktig tema!

    2. Jeg vil lese mer om psykisk helse, personlige erfaringer, behandling av og kampen mot spiseforstyrrelsen og konkrete mål. Sier heller ikke nei til et par lister hvor du beskriver dine positive og negative sider, og hva du ønsker å jobbe mot i 2019.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg