HVEM ER DU?

Jeg ser jo på lesertallene mine at det er noen hundre mennesker som titter innom her hver dag. Et tall som er vanskelig å se for seg, for noen hundre mennesker er faktisk ganske mange mennesker det. Jeg klarer ikke helt å se for meg den mengden i en folkemengde. Noen få av dere slenger igjen noen kommentarer fast og noen litt her og der. Dere leser jo mye og meg og dere vet jo også en god del om meg og hvem jeg er. Jeg derimot vet ikke stort om dere, men mindre dere slenger igjen en kommentar. For min del vil jeg gjerne vite litt om dere også! Det er så surrealistisk å tenke på at bak disse tallene er det mange mennesker, mennesker jeg ikke aner hvem er engang. Litt mer toveiskommunikasjon hadde vært utrolig koselig og jeg svarer alltid på kommentarer. Dette er ikke ment som et “dere må kommentere mer”-innlegg, men jeg har oppriktig lyst til å vite hvem akkurat du er! For jeg setter så pris på at akkurat du klikker deg inn hit!

Derfor håper jeg så mange som mulig kan svare på disse spørsmålene, iallfall det første: 1. Hvilket kjønn er du, hvor gammel er du og hvilket fylke er du fra? 2. Hvorfor leser akkurat du bloggen min? 3. Har du noe du ønsker at jeg skal vite? Det kan være alt fra hva du synes om meg og/eller bloggen min til hvordan akkurat du har det i dag eller en artig fun fact om deg.

//Elise Amanda

9 kommentarer
    1. Jeg er Maud, og du kan nok svarene på alle spm allerede, men Jeg legger igjen en kommentar allikevel 🌟

    2. 18 år gammel jente, bor i oslo for øyeblikket. Liker å følge med på bloggen din fordi jeg blir inspirert av hvor åpen du er rundt de psykiske problemene dine, jeg sliter selv med en spiseforstyrrelse og synes det er fint å kunne relatere til noen. Finner mye motivasjon og inspirasjon til et friskere og bedre liv i innleggende dine, og synes du virker som en fantastisk sterk og god person! 💕

    3. 22, jente, Akershus.
      Titter stadig innom pga nysgjerrighet da vi hadde kontakt før gjennom et forum.
      Du er sterk!

    4. Jeg heter Sara (you know me), er 20 år og kommer fra Trondheim!
      Leser bloggen din fordi du er dyktig til å skrive, jeg bryr meg veldig om deg og synes det er interessant å lese innleggene dine. Har fulgt deg lenge nå! Både på youtube og blogg. Er dessverre alt for dårlig til å kommentere, men skal jobbe med saken.
      Håper du har en riktig så fin dag, kjære Elise! klem<3

    5. 1. Jente, 24 år. Jeg er fra Kristiansand, men bor i Oslo 2. Kom tilfeldigvis over bloggen din for noen år siden du skrev åpent om spiseforstyrrelser og siden jeg sliter med det også så følte jeg meg ikke så alene om det da. 3. Synes også utenom sf, at du virker som du har mange gode meninger og mye å by på her i livet. Derfor ekstra synd at du sliter for du har så mye der ute i livet og gjøre. Verden trenger deg! Liker også stilen din veldig godt og elsker videoene! Også er du utrooolig vakker!

    6. 17, Gutt fra vestfold. Bloggen din er inspirerende, og jeg har funnet masse gode tips her:) Etter at jeg slutta å gå til psykolog satte jeg meg i en modus på å slutte å selvskade, prosessen var hard, ensom, dritt.. og jeg sank med 2 karakterer i snitt.. nå har jeg ikke selvskada siden sommer ifjor, og det går faktisk bra. Ting skjer da ✌️ har veldig lyst til å begynne igjen nå, samtidig ikke.. har kjøpt skalpeller.. Skal jeg ta cyanid piller? Har prøvd å drukne, overdose og å henge meg.. men turte ikke å henge meg mens jeg stod der. Tankene rakk å komme i spinn før jeg hoppa av stolen. Tips til en nokså rolig død?

      1. Hei! Vær så vær så snill å snakke med noen, det trenger du! Du trenger noen som kan lytte, gi deg råd og hjelpe deg. Ta kontakt med helsesøster på skolen for eksempel..?<3

    7. Jeg heter Karianne, er kvinne, 26 år gammel og fra Trøndelag. Jeg leser bloggen din fordi jeg er opptatt av emner som mental helse, vegetarmat og politikk. Sliter med overvekt og overspisningslidelse, så jeg kan relatere til et visst punkt hva gjelder spiseforstyrrelser og det som hører med. F.eks store vektsvigninger, for skillet mellom laveste og høyeste vekt har vært så mye som over 45 kg i voksen alder. Har neglisjert egen tannhelse, og har derfor veldig betent tannkjøtt, et lite hull i den ene tannen samt syreskader pga. høyt inntak av f.eks lettbrus kombinert ned nedsatt spyttproduksjon. Fun fact: Har aldri brukket noe bein.

    8. Hei, jeg er 19 år og bor i Stavern. Begynte å følge deg på grunn av innleggene og YouTube videoene om spiseforstyrrelser. Jeg sliter med nesten akkurat det samme og kjenner meg urolig igjen i tankene dine rundt mat. Det er sårt å vite at flere enn seg selv også sliter med dette men det er jo også en slags trøst, og innleggene dine gir motivasjon. Du er dessuten utrolig flink til å skrive og ta bilder og jeg blir inspirert av stilen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg