HVILKE BLOGGERE OG YOUTUBERE FØLGER JEG?

Jeg har fått flere spørsmål om jeg kan dele med dere hvilke bloggere og YT’ere jeg følger og det kan jeg selvfølgelig! Ekstra gøy er det jo å tipse dere om bloggere som ikke er toppbloggere og YT’ere som ikke er superkjente, for den finner så mange skatter der ute! Det har forresten kommet noe utrolig rart, for når man skriver YT uten forkortelse slik jeg gjør nå blir hele innlegget rart. Så da vet dere hvorfor jeg kun kommer til å skrive YT fremover, fremfor hele navnet på det.

Mona Marlene, Vestfrøken, Frodith, Henriette, Mathilde, Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen og Marthe Borge er de jeg leser fast. I tillegg titter jeg gjerne innom flere av bloggerne på topplista innimellom.

Når det kommer til YT så skriver jeg bare navn på de jeg følger som er favorittene mine: Family Fizz, Meredith Foster, Sabrina Lonis, As/Is, Alivia D’Andrea, Jordan Matter, Marla Catherine, My Life as Eva, Tonjemt, Mia Maples, Kaja Isdahl, Aspyn Ovard og Amalie Vik. Det er bare å søke dem opp på YT så finner dere dem! Her er det litt av hvert, alt fra daglige vlogs til foto, dans og mote.

Jeg tenkte å kanskje også lage et innlegg senere om hvilke som er mine favoritter på instagram, om noen har lyst til det? Det er jo alltid gøy å få noen nye å følge som enten er inspirerende, morsomme, dype eller lignende. Jeg har iallfall noen klare favoritter på Instagram!

 

Hvilke blogger leser du fast?

 

 

//Elise Amanda

10 kommentarer

Siste innlegg