HVOR GÅR ÅRETS SOMMERFERIE TIL?

Tenk, i dag er det nøyaktig tre uker til jeg reiser på sommerferie sammen med familien min! Jeg gleder meg skikkelig mye og jeg tror det skal bli en veldig fin tur! Faktisk reiste vi til akkurat samme sted sammen sommeren for fire år siden. Herlighet så fort tiden flyr! Hvis jeg har telt rett blir vi hele 14 stykker på tur, så vi blir en del. Men vi er helt vant med å reise mange sammen, så det blir ikke noe problem sånn sett. Vi deler oss som regel i grupper utifra hva vi ønsker å gjøre, så møtes vi alltid til middag.

Jeg vet at mamma og jeg skal på shopping iallfall! Så håper jeg at vi kan ta en tur til en by rett ved den ene dagen, for der er det en veldig fin strand. Men hvis ingen andre vil det så er det ikke verre enn at Andreas og jeg drar dit alene. Hvor tror dere vi skal?

 

 

Har dere klart å gjette hvor vi skal, ut i fra bildene som ble tatt sist vi var der på ferie? Svaret er iallfall Gdansk i Polen. Vi skal bo i gamlebyen og det er så himla vakkert der! Man kan bli gående i timesvis bare for å se på bygningene. Denne gangen blir det ikke samme hotel, men det blir et annet som ligger rett ved. Mer sentralt i gamlebyen får man det egentlig ikke. Jeg gleder meg såååå mye til vi skal dra! Jeg tenkte også å prøve å vlogge på turen i tillegg til blogging, så det skal bli spennende å se om jeg får til.

 

  

 

Har du vært i Gdansk før? Skal du på sommerferie i år?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Så moro 😊 jeg har også lyst å reise til Gdansk.. har aldri vært der, men kjenner mange som har og de skryter av byen. Siden dere har vært der på ferie før så bekrefter det jo igjen at byen er verdt å reise til. Så Gdansk står på ønskelista 😊🤞

    2. Vært i Gdansk 3 ganger, og syntes Polen er en fin sommerdestinasjon egentlig. Var i Krakow i fjor sommer, det er også en veldig fin by! Har ingen planer å reise bort i ferien i år, utenom en uke i Arendal på sommerleir (men nå har jeg bare 2 uker og de er ikke sammenhengende). Vet jo aldri om det blir noen småturer da, få nesten bare ta det som det kommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg