HVOR HØY TROR DERE AT JEG ER?

På bloggen til Vestfrøken her om dagen skrev hun et blogginnlegg hvor hun forklarte litt rundt det at mennesker kan se ut som noe annet enn sin høyde og hva som påvirker hvor lav eller høy man ser ut. Dette innlegget var utrolig spennende å lese faktisk og i tillegg postet hun noen bilder av seg selv hvor vi lesere fikk i oppgave å gjette hvor høy hun er. Flere bommet en god del, inkludert meg selv. Noe som faktisk var ganske artig da hun ser ut som en annen høyde enn hva hun er.


Det innlegget inspirerte meg til å lage et slikt innlegg selv, da det hadde vært gøy å høre hva dere tror, i tillegg til å få en pekepinn på om jeg ser ut som min egen høyde eller ei. Dere som kjenner meg i virkeligheten vet jo enten hvor høy jeg er eller hvor høy jeg ca er, men dere som ikke kjenner meg hadde det vært spennende å høre fra! Derfor legger jeg nå ut noen bilder av meg selv og ber dere om å gjette.

Jeg legger ut samme alternativer som Vestfrøken og så lurer jeg på: hvilket alternativ tror dere jeg er?

1. Under 1.55

2. 155- 165

3. 165- 175

4. 175- 185

5. 185- 195

6. Over 195

 

 

 

 

//Elise Amanda

 

8 kommentarer

Siste innlegg