HVOR LANGT HAR JEG KOMMET PÅ GENSEREN?

For en stund siden var jeg gal nok til å begi meg ut på å strikke en genser. Tidligere strikkeerfaringer har vært svært begrenset, jeg har strikket skjerf, kluter og votter.. that’s it. Kunnskapen var derfor ikke stor da jeg satte i gang med dette, men jaggu meg begynner det faktisk å ligne på en genser! Stolt kan jeg si at jeg har gjort alt helt selv, så denne genseren gleder jeg meg til å bære! Nå tar det nok enda litt tid før det blir ferdig, jeg har tross alt begynt på den aller vanskeligste biten nå og den vanskelige biten skal strikkes i både en lyselilla og en burgunderrød stripe. Målet er å bli ferdig før august!

Jeg ville egentlig bare gi dere en oppdatering på hvor langt jeg har kommet på genseren. Dette tok mye lenger tid enn hva jeg hadde trodd, men det. positive med det er at da tar det lenger tid før jeg kan begynne på neste prosjekt. Garn er temmelig dyrt, så strikking er ikke akkurat en billig hobby. Men jeg koser meg med det og det er en svært god måte å avlede meg selv på og det har hjulpet meg en del i stressende situasjoner.

Hva neste prosjekt blir har jeg ikke bestemt meg for enda, det finnes jo så mange fine oppskrifter der ute! Men enn så lenge holder jeg på med denne og jeg gleder meg til å vise dere den når den er ferdig!

 

Tror du den blir fin? Har du strikket genser før?

 

 

//Elise Amanda

9 kommentarer
    1. Så nydelige farger! Den blir kjempefin! Har strikket noen gensere selv ja, men elsker å se andres gensere, det er så mye fint ute og går!<3

    2. Du er flink, veldig fin genser. Jeg lurer på om oppholdet ditt på RASP ligner det man så på dokumentarserien «Helene sjekker inn», da Helene sjekket inn på RASP?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg