HVORDAN DET GÅR MED AVOKADOPLANTENE MINE

God helg, kjære lesere! For noen måneder siden la jeg en avokadostein i vann, men den har bare så vidt begynt å spire til en rot. Til tross for at jeg er flink med å skifte vann annenhver dag. En annen stein jeg la ned for noen uker siden bare har fått en skikkelig rot, så den fant jeg ut at jeg nå ville plante. Jeg bare håper at det ikke er for tidlig og at den overlever å bli plantet om i jord. Dette her er første gang jeg prøver meg på en avokadoplante nemlig.

Slik ser steinene mine ut i vann, her de har stått slik ganske lenge:

 

Her ser dere roten til den som har fått størst rot:

 

 

Så da var det bare å ta den med ut, finne frem en potte og finne frem jord!

 

Og slik ble det! Så da er det bare å krysse fingrene!

 

Har du noen avokadoplanter?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg