HVORDAN ENDTE JEG OPP I KRISTIANSAND I DAG?

Svaret er egentlig ganske enkelt, jeg er på besøk hos Nora! Det var virkelig på tide at jeg fikk besøkt henne og jeg har gledet meg veldig til denne helgen. Jeg var her noen timer før Nora sluttet på skolen, så jeg satte meg inn på et lite senter for å vente der. Etter en stund satte ei eldre dame seg tilfeldigvis ved siden av meg og vi endte med å skravle i en time. Så da gikk tiden! Det er så hyggelig å bli kjent med nye folk slik!

Her bøtter den ned akkurat som i Larvik, men planen er uansett å være inne i dag. Snart kommer noen venner av Nora over, så det skal bli hyggelig å hilse på dem! Men nå må jeg ordne meg litt før de kommer, så dere hører fra meg senere.

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg