HVORDAN GIKK DET EGENTLIG MED SJOKOLADEKALENDEREN..?

Husker dere at jeg fortalte dere om at jeg har et stort ønske om å klare å ha en sjokoladekalender i år? Vel, det gikk dessverre ikke så bra. Noen dager før desember fikk vi en sjokoladekalender hver av moren til Andreas og allerede under min første b/p-runde etter disse var i hus så endte jeg med å tømme dem. Ikke bare min, men Andreas sin også. Jeg har så himla dårlig samvittighet for det og jeg er så lei meg. Kunne jeg ikke i det minste ha klart å la Andreas sin være…?

Etter å ha kjøpt inn og prøvd på nytt hele 7 (!!) ganger i fjor kom vi frem til at jeg ikke skal kjøpe nye til oss, da det er stor sannsynlighet for at det bare ender med nederlag og skuffelse. Jeg gikk heller til anskaffelse av denne tekalenderen som vi deler på. Da får vi ha en kalender som faktisk kan holde på og nyte. Uten at spiseforstyrrelsen skal ødelegge. Men til neste år, da håper jeg at det går an å ha sjokoladekalendere i hus.. selv om det ikke gikk dette året heller trenger jeg jo ikke å gi opp.

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Bedre lykke neste gang <3 Te kalender var lurt da. Håper Andreas tok det fint. Trist du får slike nedturer. Og JA til del to av siste innlegg. 🙂 God lørdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg