HVORDAN LÆRE KATTEN DIN TRIKS!

Nå tenkte jeg å vise dere hvordan dere kan lære kattene deres triks! Lucy, den grå katten min sitter, gir pote, nusser og kommer på kommando blant annet. Sjekk ut videoen under om du vil lære hvordan du kan lære din katt det samme eller om du bare vil se hvor flink Lucy er. Molly er også med i videoen, men hun er litt mer opptatt av å jakte godbiter enn å gjøre triks haha! Hun kan noen triks da, hun kommer på kommando og hun klarer å sitte på kommando også. Men jeg valgte å bruke Lucy i videoen da hun er den som er roligst av de to.

 

Grunnen til mitt veldig sene innlegg i dag er at jeg har vært til behandling i dag og jeg har vært på EOÅ med LSUV hvor jeg valgte å gå av som leder, da jeg føler at jeg ikke har kapasitet til å sitte som det lenger. Og jeg ønsker at LSUV skal ha en leder med mye tid og kapasitet, det fortjener medlemmene! Jeg ønsker i samme slengen å gratulere Teddy som ny leder! Håper videoen faller i smak og god natt!<3

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg