HVORDAN SER BEHANDLINGSPLANEN MIN UT?

Jeg har fått spørsmål om jeg kan dele behandlingsplanen min og svaret er: ja, på en måte. Saken er den at jeg har en egen behandlingsplan for tiden her på RASP og hva jeg skal jobbe med her, men den er ganske privat (naturlig nok) og ikke noe jeg ønsker å dele. Så om det var den som ble siktet til i spørsmålene er svaret dessverre nei. Jeg tenker også at det ikke gjør andre godt å vite akkurat mine mål og min plan, da det kan være lett å sammenligne med seg selv om man også sliter. Og det ønsker jeg ikke å bidra til, så det er både på grunn av det og på grunn av at planen min er ganske privat. Det er jo mål i den som jeg aldri har skrevet eller fortalt om offentlig engang i tillegg og så er jeg veldig der at jeg kan godt være personlig, men ikke privat. Om dere skjønner forskjellen? Men ikke misforstå her nå, for det er fult lov å stille meg spørsmål! Så svarer jeg bare på det som føles rett å svare på.

Noe jeg derimot kan og vil dele er min langsiktige behandlingsplan! Her på RASP skal jeg være innlagt frem til 13. mai og deretter drar jeg direkte til Modum Bad. På Modum Bad skal jeg være helt frem til 3. september, så jeg blir borte hjemmefra en ganske god stund. Det er jo faktisk snakk om rundt 1/2 år… Heldigvis kan jeg få permisjoner etterhvert fra Modum Bad, så lenge de regner det ansvarlig. Det blir i tillegg et nært samarbeid med DPS som skal stå klare til å følge meg opp videre når jeg kommer hjem. Hva som skjer etter det får vi heller ta når jeg kommer dit.

Jeg er veldig takknemlig for det gode opplegget jeg har fått! RASP som jeg er på nå er utrolig kompetente og jeg tror ikke at jeg kunne fått noe bedre hjelp en den jeg får her. Men siden jeg er på intensivenheten er det egentlig max 6 uker man kan være her, men da står jo Modum Bad klare til å overta etter det. Grovt sett så er hele målet med innleggelsen på RASP å klargjøre meg for Modum Bad rett og slett, uten at jeg skal gå nærmere inn i det. Så til tross for et litt vagt svar hvor jeg sier A, men ikke B håper jeg likevel at dere som lurte føler at dere har fått litt svar på spørsmålet.

 

Er det noe annet dere lurer på? Ting dere har spurt om tidligere denne uken kommer det svar på i løpet av uken altså.

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Hei, jeg lurer på hvilken avdeling på Modum Bad skal du på?
      Håper de kan hjelpe deg både på RASP og Modum Bad:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg