HVORFOR JEG GÅR KLEDD SLIK

Denne buksa er sååå stilig og jeg bruker den alt for sjeldent. Det høres kanskje litt rart ut, men jeg dropper ofte å gå med klær jeg liker og klær jeg ønsker å gå med fordi jeg ikke føler meg vel med kroppen min i de klærne. Denne buksa er dessverre en av de plaggene som det er slik med. Jeg sier at det kanskje høres litt rart ut nettopp fordi jeg vet at jeg skiller meg en del ut med stilen min. Det er sjeldent du ser meg med en basic svart bukse og en basic strikkagenser. Du ser meg enten ganske dressed up eller helt i andre enden av skalaen: joggebukse, null sminke og hår som sikkert skulle ha vært vasket dagen før.

Jeg har faktisk fått spørsmål flere ganger om hvorfor jeg går kledd som jeg gjør når jeg sier at jeg overhodet ikke liker kroppen min. Jeg prøver så godt jeg kan å være mest mulig Elise og minst mulig spiseforstyrrelse. Slik jeg kler meg er det Elise som ønsker. Men helt ærlig, det er flest av de joggebuksedagene nå for tiden… Jeg prøver i det minste og akkurat nå er det mer enn nok. Hva synes du om antrekket?:)

//Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg