HYBELEN MIN: GANGEN

God ettermiddag! Nå tenkte jeg det var på tide å vise dere litt mer av hybelen min og denne gangen ble det gangen (åh, jeg er så morsom). Det vil si at det gjenstår å vise dere bad, stue/kjøkken og hems. Igjen blir det mobilbilder, da jeg ikke kommer langt nok unna med speilrefleksen, men mobilkameraet mitt har veldig god kvalitet, så det tenker jeg går helt fint!

Gangen er liten, men jeg har likevel fått til en god løsning som gir plass til det jeg trenger å ha der uten at det ser helt overfylt ut. Det hjelper veldig at døren er plassert i hjørnet av den ene veggen, for hadde døren vært plassert i midten av veggen hadde det gjort gangen veldig mye vanskeligere å møblere. Jeg er iallfall veldig fornøyd med sånn dette rommet ble, både med tanke på utseende og ikke minst funksjon! Så la oss ta en titt på gangen og hvordan jeg løste møblering av den:


Optimalt sett burde jeg hatt en litt lavere hylle med tanke på vinduet, men jeg er ikke så fan av bruk og kast mentalitet, det er hverken godt for miljøet eller lommeboken. Så da får hylla heller være litt høyere enn vinduet:) I vinduet står en svigermors tunge og på begge siden av den står det chili som jeg har sådd (noen husker kanskje det?).


Å skulle ha et klesskap i gangen hadde det ikke blitt plass til på grunn av vinduet. En knaggrekke hadde gitt plass til veldig få jakker. Jeg valgte derfor en stumtjener, noe som gir plass til flere jakker på liten plass. Speilet står bitte litt i veien for døren, men ikke så mye at det gjør noe og det er dessuten eneste plassen jeg fikk plass til speilet mitt. Det som er kjøpt inn nytt til gangen er stumtjener, gulvmatte og skobrett.

Siden jeg ikke hadde fått plass til både en hylle og skostativ falt jeg til slutt på løsningen om å bruke en hylle jeg allerede hadde og sette inn skobrett. Denne løsningen funker knall! I filtkurvene oppbevarer jeg luer/votter/skjerf i den ene og i den andre er litt forskjellig som handlenett, refleks, frisbee, bånd til Molly og sånne type ting. På toppen av hylla ligger headsettet mitt og en skål med litt diverse og på hjørnet av hylla henger vesker og et skojern.

 

Hvordan synes dere gangen og løsningene der ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg