HYBELEN MIN: HEMS OG BAD

Hei og god helg! Det er såååå koselig med så fine tilbakemeldinger på mitt nye strikkedesign, herlighet som jeg setter pris på det! Jeg har også laget en video med stylingtips til genseren og hvis dere vil se den finner dere den på @ea_strikker på Instagram. Å sette sammen antrekk er noe jeg synes er skikkelig gøy, så kanskje jeg skal begynne å lage flere slike videoer? Hvor jeg viser forskjellige måter man kan style et plagg på. Det kan jeg for så vidt gjøre på bloggen også altså, bare med bilder.

Nå er det på tide og vise dere enda litt mer av hybelen min og nå kommer vel det minst spennende: badet og to hemser. Hemsene ligger i hver sin side av hybelen med en åpning i midten som da er stue og kjøkken. At det er en åpning i midten gir en mye større og luftig romfølelse, så jeg er veldig fornøyd med planløsningen her! Hva som er på hemsene kan man heller ikke se nedenifra og det er jeg glad for, jeg føler nemlig at det hadde sett ganske rotete/mye ut hvis man hadde kunnet det.

Her ser dere ca hvor jeg falt fra da jeg skulle ned hvor stigen gled ut. Enn så lenge kan jeg ikke gå opp på noen av hemsene før det har blitt ordnet med noe feste for stigen, da det rett og slett ikke er trygt. Står den for langt ut glir den ut og står den for langt inn faller hele stigen bakover. Så her hadde jeg besøk av mamma som holdt stigen for meg så jeg fikk hentet noe på hemsen og hun fikk også tatt disse bildene hehe.

Denne hemsen ligger over stua og her har jeg bøker, spill, yogamatte og en madrass til gjester. Denne siden her har også vindu, så det er skikkelig fint lys der! Jeg synes dette egentlig funker helt fint til gjesteovernatting og Molly er heller ikke på denne hemsen, så sengetøyet blir ikke fult av pels heller.

Denne hemsen ligger over soverom og bad og den blir brukt til lagringsplass da jeg ikke har noen bod eller lignende. Ikke så veldig spennende med andre ord. Leketunellen til Molly er også her da det ikke er plass til den i stua og hun elsker å være på hemsen! Jeg vet ikke hvor mange ganger hun går opp og ned i løpet av en dag haha. Begge hemsene har forresten helt lik åpning, men dette bildet er tatt med vidvinkel da jeg var på hemsen.

 

Badet synes jeg er skikkelig fint pusset opp! Jeg er svak for smijern og lignende, som dere kanskje ser på knaggen som er på døren og tørkestativet. Dusjkabinettet passet dermed perfekt til ting jeg alt hadde hihi. Jeg tenkte å høre om å få sette opp noen knagger over oppvaskmaskinen slik at jeg kan henge tørkestativet der, da det står litt klønete til nå. Skittentøyskurven skulle jeg gjerne hatt ved siden av oppvaskmaskinen, men der må nesten kattekassa stå, så da får den heller stå der den står.

Jeg har ikke helt kommet frem til en optimal løsning avgående noe lagring på badet. Hadde jeg eid ville jeg nok bygget inn vaskemaskinen i et skap, slik at jeg fikk god lagring over i høyden. Nå ligger iallfall håndklær brettet på maskinen og det står også en kurv der hvor jeg har vaskemiddel, tøymykner og pysjamas.

 

Vil dere se stue/kjøkken også?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
        1. Haha tenkte det måtte være det, men så kunne det vært en kreativ hybel da😂😂😂
          Klem Gunhild-Malena (meg fra insta, men forkorte navnet her m G-M)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg