I MORGEN VLOGGER JEG PÅ PSYKT ÆRLIG

Hei fine lesere! Er det noen av dere som følger psykt ærlig på snapchat? Hvis ikke burde dere følge @psyktaerlig hvis dere er interessert i å følge en vlogg hvor forskjellige mennesker tar opp forskjellige temaer hver dag relatert til psykisk helse, barnevern, fysisk helse og mye mer. Mye er basert på egne erfaringer om hva som funker og hva som ikke funker av hver enkelt vlogger. Man kan også stille spørsmål og man kan chatte med dagens vlogger. Vloggerne er ikke fagfolk, men de er der for å hjelpe så godt de kan.

I morgen er det jeg som tar over vloggen og temaet for i morgen blir bulimi. Så hvis dere er interessert i å lære mer / vite mer om den sykdommen, høre litt av mine erfaringer og kanskje stille meg noen spørsmål relatert til det så får dere følge med i morgen.

Dette er første gang jeg er gjestevlogger hos psykt ærlig, men det blir ikke den siste gangen. Dere får nemlig se meg en gang til i nærmeste fremtid og så innimellom senere. Bak psykt ærlig står det en fantastisk god gjeng og det var psykt ærlig som i samarbeid med flere andre som arrangerte markeringen #ingenflereåmiste.

 

 

Har du hørt om psykt ærlig før?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg