ICE SKATING

Vi ble først veldig glade da vi kom frem til torget i stad og vi så at det ikke var en eneste sjel på skøytebanen. “YES, vi får den for oss selv” tenkte vi. Så viste det seg at det ikke var noen der fordi den var stengt.. så typisk. En time senere åpnet den heldigvis og vi fikk stått på skøyter igjen! Mona ble kjørt ned av et barn her om dagen og har fått et skikkelig blåmerke, men det skjedde heldigvis ikke i dag. Det var utrolig mange barn som falt både den ene veien og den andre og jeg kjente hjertet mitt hoppe over et slag flere ganger. Det som sjokkerte meg mest var at ingen brukte hjelm! Da jeg var liten hadde omtrent alle barna på hjelm. De fleste var der jo med foreldrene i tillegg og jeg synes helt ærlig det er rart at de lot barna sine stå uten. Spesielt de som hadde barn som var svært ustøe på skøyter og falt masse. Hva tenker du om det?

I morgen skal vi tilbake på skøytebanen igjen og da blir Nora med også. Gleder meg sååå til å se henne igjen! Synsundersøkelse skal jeg også få unnagjort i morgen. Jeg skal egentlig ha en årlig, men tok vel en sist for fem-seks år siden så kanskje på tide.. Å få gjort det var ett av nyttårsforsettene mine. Bedre sent enn aldri, eller hva? Resten av julegavene skal også bli unnagjort og vi skal på yoga! Travel, men fin dag i morgen med andre ord.


-Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Så fint bilder!! Jeg har ikke fått stått på skøyter i år, men det er jo så gøy! Håper dere koste dere og får en fin dag i dag.

      Og ja, husker jeg måtte bruke hjelm når jeg sto på skøyter. Til og med når jeg brukte sparkesykkel, haha. Ville nok foretrukket at barne mine også gjorde det.

      1. Takk! Åh, jeg håper du får til å stå en gang eller ti i vinter! Tusen takk, samme til deg! Og så godt å høre at du brukte hjelm før. Jeg kommer nok også til å kreve at barna mine en dag skal bruke det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg