IKKE KOMMENTER VEKTOPPGANGEN, TAKK

For tiden er jeg i en fase jeg synes er utrolig vanskelig å stå i, nemlig vektoppgang. Det er vanskelig nok i seg selv, det å se, føle og kjenne at jeg blir større. Jeg er innforstått med at det er en del av behandlingen og at det er slik det må være, men det blir ikke noe mindre tøft av den grunn. Det går mye i store klær for tiden, noe som gjør det litt lettere.

Jeg har fortsatt en god del kilo å gå opp, så jeg er ikke ferdig ennå. Jeg har også en god del klær jeg må selge unna eller gi bort, for flere av spesielt buksene begynner å bli små. Da er det ikke lurt å la dem ligge fremme og “friste”. Et lite tips det er verdt å ta med seg videre om noen av dere også er i en vektoppgangafase.

Uansett, jeg er selv fult klar over at jeg går opp i vekt og at kroppen min endrer seg. Tro meg, det er jeg smertelig klar over. Men så har det seg sånn at dere ser jo også det, for jeg poster jo en god del bilder på bloggen. Derfor har jeg et stort ønske om at dere ikke kommenterer eller påpeker vektoppgangen, da jeg vet det godt nok fra før av selv.

Jeg håper at dere kan respektere dette ønsket, det hadde jeg satt stor pris på! Klem fra ei som gir recovery en skikkelig sjanse.

 

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Føler med deg! Eg hugse godt korleis det var de gongene eg måtte opp i vekt før eg blei frisk og slik du beskriv det kjenne eg godt igjen. Eg har som prinsipp å aldri kommentere vekt på folk for man veit ikkje kva baggasje den enkelte har med seg. Heier på deg, det er tøft men eg lover deg at det vil gi slipp, du vil klare å tåle det men gje det tid💖 klem!

    2. Jeg syns aldri man skal kommentere vekten til folk jeg, tynn, slank, tykke eller vanlig. Det spiller ingen rolle hvordan folk ser ut egentlig. Det ER bare et skall, det er INNI vi er. Jo mer vi husker på det, jo lettere vil det være for mange ungdommer som vokser opp nå også. Heier på deg!

    3. Hei! Jeg forstår deg så godt. Hadde det også slik når jeg hadde spiseforstyrrelse. Jeg håper virkelig folk hører på deg og lar vær og kommentere det. Det er kjempe viktig!!
      Btw du er kjempe sterk og flink, heier på deg❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg