#INGENFLEREÅMISTE

Herlighet, for en fantastisk markering dette var. Tårene rant et par (*kremt* mange) ganger, det var så sårt, så rørende, så sterkt og samtidig så fint med all kjærligheten. Det var noen utrolig sterke appeller og jeg er mektig imponert over alle de som holdt dem. Hvis du ikke fikk med deg markeringen så kan du se den på NRK.no da de var og filmet hele. Jeg er så glad for å kjenne flere av disse fantastiske menneskene og så takknemlig for at jeg har fikk ansvar for foto og plakater i forbindelse med markeringen.

Jeg bøyer meg i støvet for alle de som har vært med å arrangere dette, det var en så viktig markering og den ble så bra. Godt var det også å møte så mange gode folk og få mange gode klemmer. Jeg måtte løpe til trikken for å rekke kveldsmat, så jeg gikk glipp av de siste minuttene, men jeg er veldig glad for at jeg fikk lov til å være borte fra avdelingen for å få med meg dette. Her får dere et lite bildedryss:

Flotte Karoline var konferansier og gjorde en knall jobb:

Gode Ingebjørg som holder appell:

Heidi som forteller om datterens selvmord og situasjonen rundt det:

Psykt ærlig livestreamet markeringen på instagram:

Trygve Skaug med sine sterke dikt og vakre sanger:

Et lite blinkskudd av Ingebjørg og Tale (Helsesista):

NRK var der og filmet:

Tale aka Helsesista sin appell:

Marta tok meg med storm med sin slam-poesi:

Karoline og Ingebjørg som takker for oppmøtet og takker for alle menneskene som har hjulpet til å få til dette. Jeg satte så stor pris på at de nevnte meg ved navn, det hadde jeg ikke forventet.

Enda et lite blinkskudd:

 

Deltok du eller så du på markeringen?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg