INN MED NYTT, UT MED GAMMELT

Jeg er av den typen som har ett par favorittsko og disse favorittskoene blir brukt konstant. Så lenge at de går i oppløsning og gjerne litt til. Jeg har tullet med flere ganger at når jeg finner noen sko jeg faktisk liker burde jeg i grunn kjøpe to par med en gang, men så gjør jeg jo aldri det.. De under her fikk jeg faktisk i bursdagsgave av mamma en gang, så der er jeg unnskyldt altså. Men så var det virkelig på tide å bytte dem ut dessverre, så i går var jeg ute på skoshopping.

På skoshopping lærte jeg to ting: butikkene har himla mye fint inne nå og sko er utrolig dyrt! Det sier vel kanskje litt om hvor sjeldent jeg kjøper sko hehe. Heldigvis fant jeg noen jeg likte som ikke var av det aller dyreste, disse nye her kostet nemlig 499 kr og falt veldig i smak. I min størrelse var det kun ett par igjen, så der var jeg heldig!

Altså… se hvor slitte de gamle var da.. de må nok rett i søpla. De nye er heldigvis også utrolig behagelige å gå med og jeg fikk testet dem ut på en liten tur i dag. Jeg er veldig glad i hvite sko, for det går til det meste. Faktisk så er det ganske så lett å rengjøre også med en klut, litt grønnsåpe og litt vann. Et lite tips til dere der altså!

Her er bare enda et eksempel på hvor ødelagte de var.. og ja, jeg bruker nok skoene mine litt lenger enn de fleste ville ha gjort før jeg kjøper nye hehe. Egentlig ville jeg jo ikke bruke penger på nye engang, men siden skoene hadde begynt å gå i oppløsning hadde jeg ikke et valg. Jeg er iallfall veldig fornøyd med de nye!

 

Hva synes du om de nye skoene mine?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Gratulerer med nye sko! Bra du “bruker opp” de gamle. Jeg hadde noen jeg likte så godt at jeg hadde lyst å lime sålen på plass med superlim etter mange år, haha.

    2. Fine sko 🙂 Jeg liker best svarte, helt svarte. Men vanskelig å finne. Jeg liker ikkkkke å kjøpe sko, så jeg burde virkelig kjøpe mange av hver 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg