INNKJØP DEN SISTE TIDEN

I går var jeg en tur på Nordbyen sammen med Therese, men det ble ikke så lenge da vi kom en time før det stengte. Egentlig skulle vi dit tidligere på dagen, men jeg måtte utsette og mens vi er på vei dit finner Therese ut at det stenger tidligere enn vanlig. Det hadde ikke jeg tenkt på hehe. Heldigvis rakk vi en kopp kaffe og en rask tur innom Cubus. Andreas og jeg fikk et gavekort på Nordbyen til jul, så da fikk jeg brukt noe av det til noe nytt undertøy. Disse bh’ene satt forresten utrolig bra og de var til min overraskelse på salg! Jeg hadde dessuten en verdikupong på 50 kr liggende inne, så det ble faktisk veldig billig.

Ellers har jeg kjøpt litt annet i det siste. Kjolen dere ser under her kjøpte jeg på Tise og den skal jeg ha på meg på nyttårsaften. Michelle som jeg kjøpte den av var så grei å kjøre hit med den, noe jeg satte stor pris på! Kjolen satt fint, så da er nyttårskjolen i boks! Strikkepinnene kjøpte jeg her om dagen og de har jeg ønsket meg i et halvt år, så jeg gliste vel fra øre til øre etter å ha kjøpt de haha. Det siste jeg har kjøpt i desember til meg selv er denne ansiktsrensen som jeg kjøpte for en liten stund siden. Huden min liker den veldig godt, men jeg har vært tom i flere måneder nå *kremt* så det var vel på tide med en ny.

 

Kjole // Bikbok      ansiktsrens // Normal      strikkepinner // Drømmenøstet/Drops      bh’er // Cubus

 

Har du kjøpt noe den siste tiden?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg