INNKJØP FRA HELLAS

Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner og gode kommentarer angående mitt forrige innlegg! Det betyr så mye at så mange er glad på mine vegne og synes at jeg har fortjent dette. Jeg har hatt en drøm om at dette en dag skulle skje, men begynte å miste litt håpet. Bloggingen har jo først og fremst vært for min egen del, for at jeg skal ha noe positivt å fylle hverdagen min med når overskuddet tillater det, men også fordi jeg ønsker å dele mine kreative sider med andre. Ikke minst ønsker jeg å bidra til å bryte ned tabuer rundt psykisk sykdom og til å være med å spre kunnskap og forståelse. Tusen takk for dere som leser bloggen min og gjør dette mulig<3

Jeg kjøpte ikke så veldig mye i Hellas, men jeg tenkte å vise dere det jeg kjøpte likevel. T-skjorten, kjedet og buksa er fra Bershka. Dere som kjenner meg vet at jeg er stor fan av Disney og da jeg så denne t-skjorten gikk jeg målrettet mot den og tenkte at den skulle jeg ha haha.

Dette smykket er tredelt og jeg har ønsket meg et slikt smykke i lang tid, men ikke funnet et som har falt i smak før nå. Jeg synes ikke at det er noen vits i å kjøpe bare for å kjøpe og de siste årene har jeg vært mye mer bevisst når jeg shopper. Derfor kjøper jeg nå bare ting jeg vet jeg kommer til å bruke.

Denne buksa her ser utrolig stilig ut på og den er supercomfy i tillegg. Win-win eller hva? Armbåndet er fra en smykkebutikk og er laget av titan og hvitt gull. Det eneste som er irriterende med armbåndet er at det setter seg fast i så mye..

 

 

Noe du synes var fint?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg