INNKJØP FRA KRISTIANSAND + SHOPPESTOPP

Nei altså, nå skal jeg ha shoppestopp og forhåpentligvis frem til våren. Det er jo ikke noe jeg virkelig trenger, men går noe jeg virkelig har bruk for i stykker kommer jeg nok til å erstatte det. Bortsett fra eventuelt det og så klart julegaver blir det stopp på shopping for meg. Noen fler som blir med? Jeg hater dette bruk og kast samfunnet vi lever i og jeg har blitt så mye flinkere til å ikke bare kjøpe. De tingene jeg kjøper nå tenker jeg godt gjennom, men jeg vil gjøre enda mer.

I Kristiansand ble det derfor min siste shopping på lang, lang tid. Her er det jeg dro med meg hjem:

Vel, hvorfor viser jeg ikke frem dette? Jo, det har seg slik at dette blir juleantrekket mitt og jeg kommer ikke til å vise det frem før på julaften hehe. Noen som kan gjette hva det er?

 

EEEEndelig fant jeg er varm kåpe som ikke er for dyr! Jeg har funnet mange fine, men de er langt over mitt budsjett. Jeg eide faktisk ikke en varm kåpe før denne og det har vært etterlengtet i flere år. Denne fant jeg på Monki til 200kr på salg faktisk.

Så måtte jeg bare ha med meg disse glitterstrømpebuksene hehe. Jeg er veldig glad i ting med glitter, men jeg har ikke hatt lyst til å bruke haugevis av penger på slike. Da jeg så disse på salg til bare 10kr derimot.. vel, de ble med meg hjem.

Jeg har forresten er skikkelig dobbel-forhold til klær på veldig salg: på den ene siden er det fint med tanke på min egen økonomi, på den andre siden er det horribelt at klær kan dumpes ned til så lave priser og selges til det mtp arbeidsvilkår og miljø.

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du kunne komme med et innlegg for og imot overspising, samt hva slags matvarer som trigger/som du tillater deg under bulimimåltidet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg