INNKJØP FRA OSLO

Hei! Det ble jo litt shopping i Oslo, til tross for at jeg egentlig ikke skulle kjøpe noe særlig, men nå er det iallfall helt shoppestopp frem til neste år. Vi var jo først innom en dansebutikk og der fant jeg tidenes fineste ballettdrakt som jeg virkelig ikke klarte å gå fra. Altså, fargen, fassongen og detaljene.. ikke minst hvor fint den satt på! Åhhh, jeg er så fornøyd med denne! Vi gikk også forbi en outlet og der fant jeg seriøst 3 jeans til 100kr totalt! Det er jo faktisk nesten for godt til å være sant, men neida, det stemte det! Jeansene er fra BikBok (kjøpt på Carlings sin outlet i Karl Johan) og det passet perfekt siden jeg faktisk trengte noen nye jeans.

Både genser og hettegenser er fra Monki og jeg elsker rosafargene! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg kjøpte noe i farger (utenom kjoler), men det er jo faktisk litt fint å ikke bare ha klær i jordtoner. På det nest nederste bildet ser dere hårnåler (til dansinga altså) og en tom *kremt* pose med freeze dried candy. Sistenevnte varte faktisk frem til i går kveld altså, så det er ikke så alt for galt. Så det ble jo litt shopping, men jeg er så fornøyd! Og nå er det som sagt shoppestopp for meg frem til neste år, men unntak av julegaver til andre så klart.

  

 

Noe dere synes var fint?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg