INNKJØP FRA STORO: NYTT UNDERTØY

God kveld til dere, jeg håper dere har hatt en fin dag så langt<3 Da jeg var i Oslo var jeg en tur bortom Storo, for der har de nemlig Monki (skulle ønske vi hadde den butikken i Vestfold) og der har de så mye fint! Det ble ikke store greiene på meg da jeg prøver å være litt forsiktig med penger, men noe ble det jo. Jeg har en liten obsession med fint undertøy haha og på Monki har de så mye fint! Det jeg gikk for denne gangen var rett og slett noe skikkelig enkelt og komfortabelt: helt basic bralette + en basic høytlivstruse (dette har jeg aldri hatt før så vet ikke hvordan det er å gå med hmm).

Forresten: jeg synes ikke det er så “farlig” med undertøy, jeg. Det er jo ofte ikke sååå ulikt det man går med på stranda, er det vel? Og jo, foreldrene mine leser bloggen min innimellom, men altså undertøy er da vel noe alle bruker, så jeg ser ingen grunn til å ikke kunne vise det? På får dere ikke se hvordan det ser ut da haha.


Jeg husker i starten når jeg skulle begynne å handle bh’er og herlighet så flaut det var! Jeg kikket alltid febrilsk rundt meg, veldig redd for at noen jeg kjente skulle se meg. Jeg trakk gjerne skjerfet litt opp mot ørene også haha. Jeg er glad jeg har kommet forbi det punktet for årevis siden, men slik tror jeg flere hadde det i starten? Herlighet så mye som var flaut på den tiden haha.


Det er også mye lettere for meg å finne bralettes som passer enn bh med spiler, for det eneste stedet jeg har funnet min størrelse så langt er på Change og det er egentlig litt vel over mitt budsjett. Dermed blir det den ene jeg har fra Change, bralettes og bh’er med spiler som passer sånn halvveis.

 

 

Så lurer jeg på: synes du undertøy er “flaut” å handle eller la andre se?

 

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Undertøy tørr jeg ikke å kjøpe hvis jeg vet at en mannlig kompis er i samme butikk, men bind derimot det går veldig bra liksom😂 Hahaha , hva med deg ? Er bind og tamponger fortsatt flaut å kjøpe ?

    2. Jeg synes det var veldig flaut da jeg var yngre, men nå elsker jeg å kjøpe undertøy. Bryr meg ikke om at noen andre ser hva jeg kjøper. Som du sier, alle, eller de aller fleste bruker vel undertøy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg