INNKJØP FRA STORO STORSENTER

Ny uke og nye muligheter! Helgen min var tøff, men jeg står klar med nytt mot og nye krefter. I dag så blogger jeg på snappen til psykt ærlig og temaet i dag er “hvordan snu en dårlig dag til en bedre dag”, noe som egentlig er ganske passende for i dag for min del. Så følg gjerne psyktaerlig på Snapchat om det er et tema du vil få med deg. Der kommer jeg til å dele mine tips, men også deres tips + snakke litt rundt temaet.

Men dette innlegget skulle egentlig handle om mine nye innkjøp. Det er jo ingen hemmelighet at jeg er i en vektoppgangsfase og da trenger man litt nye klær. De jeg har fra før begynner rett og slett å bli for små til meg. Enn så lenge har jeg gått opp en hel størrelse i klær og det blir nok iallfall en størrelse til opp innen jeg er ferdig med vektoppgangen.

Her om dagen hadde jeg besøk av mamma og stefaren min og vi tok oss blant annet en tur på Storo Storsenter. Der var jeg så heldig at mamma spanderte litt nytt i garderoben til meg, noe jeg setter utrolig stor pris på! Så det er hva jeg skal vise dere nå.

Denne dressbuksa er ikke bare fin, men utrolig komfortabel i tillegg. Dessuten er den smal i livet og vid i beina, noe som gjør at den sitter fint på min kroppsfasong og gjør den komfortabel å ha på. Kjolen er oversized og går rett over knærne (korteste det er lov til å gå med inne på RASP), så den er også perfekt til dager hvor jeg vil gjemme meg litt bort, men samtidig se litt fin ut i tøyet.

Denne kosedressen her er fra Gina Tricot og er perfekt til de dagene hvor jeg ikke takler å ha på noe som strammer, samtidig som jeg vil se sånn noge lunne ok ut. Den er superdeilig å ha på og den ser veldig fin ut til kosedress å være.

 

Forresten, har dere noen ønsker til blogginnlegg?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg