INNKJØP I ROMJULEN

Som jeg nevnte var jeg på fredag en tur på Nordbyen med ei venninne og der byttet jeg en gave og shoppet litt. Nå har jeg egentlig ikke råd til å shoppe, så det ble ikke så mye. Klærne fikk jeg for den gaven jeg byttet + en femtilapp. Det andre kjøpte jeg. Klærne er fra BikBok, tannbørsteholder + telefonlader er fra Tiger, hårstrikk + dusk til veska + pannebånd er fra h&m.  Er det forresten bare jeg som føler meg slem når jeg bytter gaver? Jeg er så redd at folk skal tro jeg ikke er takknemlig for det jeg får. For det er jeg jo.

Jeg kjøpte i tillegg dette todelte joggedressettet jeg har på meg på bildene fra BikBok på lørdag da jeg var på senteret med Mona i Tønsberg. Der kjøpte jeg også en hårbøyle fra Gina Tricot, men den glemte jeg helt å ta bilder av. Dere får garantert se den senere! Den er utrolig søt, tynn metallstang med samme type “katteører” som er uthulte og pyntestener på ørene. Jeg vet det høres rart ut, men den er fin altså! Skal få vist dere snart.

 

Hva likte du best av det jeg har kjøpt?

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg