INNKJØPENE FRA POLEN

Video ble en dag forsinket denne gangen, men det overlever dere! Jeg poster jo en ny video hver eneste uke, men jeg foretrekker å poste dem på søndager. Denne uken blir det rett og slett en video med innkjøpene jeg gjorde i Polen + noen innkjøp jeg gjorde etter jeg kom hjem. Som jeg sier i videoen så kjøpte jeg ikke så alt for mye, nettopp fordi det ikke er noen vits i å kjøpe bare for å kjøpe. Håper videoen faller i smak!

 

 

Noe du synes var fint? Har du noen videoønsker?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Hei:) e du ikkje venn med Mona marlene leng? Veldig stille fra hu. Like at du oppdatere så ofte! Heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg