INSTAGRAM DECIDES MY DAY

Haha, dette var artig å filme, dere! Jeg har sett slike videoer flere ganger på YouTube og jeg synes de er så artige. Jeg har tenkt på å lage en slik video i evigheter, men ikke fått somlet meg til det. Derfor var det virkelig på tide at jeg fikk filmet en slik video selv og jeg hadde det ganske så gøy i prosessen faktisk. Jeg bestemte meg tidlig for å ikke bare la dere ta vanlige valg som hva jeg skal ha på meg osv, men også litt valg som går litt utover meg selv hehe… Litt selvironi er viktig. Nøyaktig hvilke valg dere fikk ta, hva dere bestemte at jeg skulle gjøre og hvordan det gikk kan dere se i videoen under her. Det var også artig at så mange av dere ble med på å stemme over valgene på instagrammen min!

Hva slags video det blir neste uke får dere vite i morgen faktisk, for videoen er allerede planlagt. Jeg må bare begynne å filme for til denne videoen må jeg faktisk filme litt hver eneste dag. Neste video er en jeg egentlig startet på for flere måneder siden, men så fikk jeg aldri fullført og dere fikk derfor aldri sett den. De gamle klippene er nå lagt i papirkurven og jeg prøver på nytt. Det blir spennende!

 

Hva synes dere om videoen? Har dere noen videoønsker?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg