INTERVJU + OUTFIT

God kveld! I dag orker jeg faktisk ikke å skrive så mye, men heldigvis hadde jeg et upublisert antrekk på lur dere får se! Jeg har hatt besøk av en hyggelig journalist i dag, noe dere skal få høre mer om senere. Hun tok kontakt med meg forrige uke og i dag kom hun hjem til meg hvor hun intervjuet meg. Jeg tror saken blir veldig bra og jeg kan røpe så mye at det blir om noe som har vært i vinden i det siste.

Ellers har dagen gått litt teit. Jeg er utrolig sliten nå eller at maten har vært en del ute av kontroll i kveld. Men vet dere hva? I går hadde jeg faktisk min første bulimifrie dag siden starten av februar eller slutten av januar, jeg husker ikke helt. Så i går var en stor seier! Det føltes så godt og jeg gleder meg til flere slike dager! Jeg vet at denne sykdommen bringer med så mye skam, men vit at dere som sliter ikke er alene. Og at man ikke burde skamme seg over å være syk.

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Så spennende. Jeg gleder meg til å høre mer om besøket av journalisten. Dette antrekket var skikkelig fint og stilig! Takk for dine ord. Jeg sliter med andre ting enn spiseforstyrrelser. Har blant annet mye frykt og angst i meg, som jeg har ofte skjemtes av, men du er et godt menneske Elise Amanda! Et godt menneske som får oss til å tenke at det er ok å leve med. At vi ikke skal skjemmes over oss selv om vi sliter mer enn andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg