INTROTILBUD: NY OPPSKRIFT TIL 50%

Reklame | Egen strikkeoppskrift

God søndag! I går lanserte jeg en ny strikkeoppskrift, etter å ha fått tilbakemeldinger fra teststrikkerne og gjort siste finish på oppskriften. Tenk så rart, det er jo ikke så lenge siden jeg begynte å strikke og nå har jeg allerede lansert tre oppskrifter! Dere har jo fått se Turid cardigan før, men her kommer noen nye bilder og ikke minst et supert introtilbud til mine lesere! For ut søndagen kan dere nemlig kjøpe oppskriften til 50%! Det vil si at den ut dagen kun koster 20kr!

Oppskriften kan kjøpes HER og for å benytte seg av supertilbudet jeg kjører nå må man huske å legge inn tilbudskoden Turid50 for å aktivere rabatten. Hvis dere vil se flere bilder av den fra andre som har strikket den er det bare å søke opp #turidcardigan på Instagram. Jeg håper dere synes denne er fin! God strikking!

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om cardiganen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg