IT’S BEGINNING TO FEEL A LOT LIKE… SPRING!

Wow, jeg fikk helt bakoversveis da jeg stakk ansiktet mitt ut av døren tidligere i dag! Er det noen som sa vår eller? Jeg var ute med Anniken en liten tur i stad og det var så digg å bare kunne slenge på seg en skinnjakke (fake så klart) fremfor å måtte pakke seg inn i en svær dyne av en jakke. Vårfølelsen bare strømmet på! Jeg håper virkelig vi får flere slike dager fremover altså! Ikke er det feil heller at bakken blir litt bar, den siste tiden har det jo vært skøytebane i hele Larvik..

Jeg føler det så godt på humøret og energien min også. Mørket tapper virkelig energi fra meg. Våren gir meg en ny gnist, om man kan si det sånn. Akkurat nå sitter jeg derimot inne med Anniken og vi jobber med et regnskap. Ikke vårt vel og merke, men det er bare hyggelig og hjelpe til:)

Har dere også fått litt vårfølelse? Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg