JEG FIKK HELT SJOKK!! EKKELT!!

Hei dere! I dag har jeg fått gjort litt forskjellig ting. Jeg har vært på DPS i Sandefjord og tenkte at jeg like så godt kunne ta en tur på Rusta mens jeg var der, så jeg sendte en melding til Anniken og lurte på om hun ville bli med og at jeg kunne møte henne på Rusta. Heldigvis for meg nevnte hun at det er jo Rusta i Larvik også. Hadde hun ikke sagt det så hadde jeg møtt opp på den i Sandefjord, jeg. Sånn går det når man ikke får med seg alt. Så da tok jeg bussen innover til Larvik og så dro vi på Rusta sammen. Der fikk jeg kjøpt litt nødvendigheter som dopapir, såper, kluter og jeg fikk også kjøpt nye gardiner til gjesterommet vårt. De gamle som var der så jo ut som om de har hengt der siden før jeg var født, med tanke på stilen.

En annen ting jeg har gjort i dag er å fikse badekaret vårt. Sluket hadde tettet seg, noe som resulterte i at vannet så vidt gikk ned i sluket og at badekaret fylte seg med støv og pels fra kattene. Skikkelig digg, eller hva? Så da var det bare å ta på hansker og sette i gang. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg brakk meg da jeg stakk hånden ned i sluket og tok opp ting som hadde samlet seg der. Det luktet seriøst kloakk og jeg håper virkelig ikke det var det, for det har vært problemer med kloakk i rørene tidligere. Sluket i selve badekaret gikk ikke å løfte av, så da var det bare å pirke vekk hår. Vekk fikk jeg det iallfall og nå er problemet helt løst.

En annen ting jeg gjorde var å skrubbe badekaret med svamp med skrubb på. Tidligere har jeg bare vasket det med klut og såpe og for å si det sånn så fikk jeg sjokk da jeg var ferdig i dag. Da vi flyttet inn hadde nemlig badekaret et gulskjær, så jeg har liksom aldri tenkt noe over det og trodd det var slik farge det hadde. Men neida, badekaret vårt er kritt hvitt det… Det er sykt ekkelt å tenke på i ettertid og jeg er glad jeg skrubbet skikkelig med svamp for å si det sånn. Godt er det også å vite at vi dusjer og ikke bader i det. Nå er det iallfall skinnende rent etter 45 minutter og godt er det og nå frister det faktisk å ta seg et bad også! Så nå har dere fått tidenes oppdatering om badekaret vårt haha. Jeg er fortsatt litt i sjokk over dette og blir kvalm av at det faktisk ikke var helt rent da vi flyttet inn og at vi hele tiden har trodd at badekaret bare har et gulskjær.. Nå derimot ser det skinnende rent ut og splitter nytt ut!

Siden det er torsdag tenkte jeg i samme slengen å spørre dere om det er noe dere lurer på? Jeg vet det har vært ønsker om jeg kan skrive litt mer om temaer knyttet til spiseforstyrrelse og det skal jeg få til iallfall en gang i uken fremover. I morgen kommer det  et innlegg om hva som får meg til å overspise/kaste opp, et tema som har blitt spurt om jeg kan skrive om. Der kommer jeg til å fortelle om noen av mine personlige erfaringer, men også forskningsbaserte årsaker.

 

Noe dere lurer på? Noe dere ønsker jeg skal skrive om?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Bare å skrubbe i vei med jif på sånne badekar, det er det beste. Blir helt hvitt 🙂 Og hard svamp 🙂 Godt det NÅ er rent i alle fall 😀

    2. Lurer på hvordan man kan slutte å overspise. Vet at det er viktig med regelmessige måltider og nok mat, men hvordan har du fått til det å redusere antall overspisingsepisoder?
      Hvor mye penger kan du bruke på et bulimi måltid?
      Hvordan taklet du det å skulle begynne å spise som et normalt menneske i starten av din spiseforstyrrelse. Var ikke det himla vanskelig og hvordan klarte du å ikke velge valg utifra de spiseforstyrra tankene?

      Ville bare si at jeg elsker bloggen din, og spesielt når du får fram egne erfaringer. Har anbefalt bloggen din til noen i familien slik at de kan lese om min sykdom på en annen måte enn hva typisk google definerer som symptomer. Er så mye mer som ligger bak <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg