JEG HAR BURSDAG!

Gjett hvem som fyller 23 år i dag da?! Retorisk spørsmål lang vei det her haha. Men wow, jeg kan nesten ikke fatte det! Jeg føler meg som en blanding av å være 16 år og 90 år, om man kan si det sånn. Til anledningen av min egen bursdag måtte det jo bli tatt noen bursdagsbilder, så de får dere se her. Planene for dagen er fremdeles litt usikre, men en fin dag skal det nok bli.

I min familie på mor-siden så feirer vi alltid bursdag, uavhengig om man blir 7 år, 30 år eller 72 år. Jeg synes dette er utrolig koselig for da samles familien og det er nok også litt av derfor vi er så nære. Vi er heller ikke supermange og noen som har bursdag rett ved hverandre feirer ofte sammen også. En utrolig koselig tradisjon, så selvfølgelig måtte jeg feire jeg også! Feiringen hadde jeg på søndag, men jeg ville vente med å dele bilder til i dag siden det er i dag jeg faktisk har bursdag. Det ble et hyggelig selskap og det virket som at alle andre også hygget seg. Jeg gjorde iallfall det!


Gavene jeg fikk av familien min<3 Jeg fikk lyslenke, to duftlys, ansiktsmasker, morgenkåpe, en genser, strikkepakker til genser og til sjal + pannebånd og jeg fikk penger. Satte utrolig stor pris på det!<33

Hahah altså bursdagsbildene ble ikke vellykkede, for å si det sånn! Men hei, ikke alle bilder kan man bli heldig med, eller hva?

Det ble dekket langbord i stua med mange forskjellige bord, litt av sjarmen det, eller hva? Hahah. Vi serverte forresten sjokoladekake, frukt, iskaker, is med sjokoladepulver, rullekake, chips, suksessterte, brus og kaffe:)

 

 

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg