JEG HAR FÅTT BLOGGKONTRAKT!!!!!

ÆÆÆÆ ok, dette har jeg visst i godt over en uke nå og jeg har gledet meg voldsomt til å dele nyheten med dere! Likevel ville jeg gi det litt tid til å synke inn først før jeg “kom ut” med det. Jeg boblet over av glede da jeg leste mailen som hadde tikket inn i innboksen min som var fra blogg.no

Jeg har nemlig signert en bloggkontrakt som vil si at jeg fra nå av kommer til å tjene penger på bloggingen min. Tenk at denne bloggen her har jeg hatt siden oktober i 2012 og siden vi er i oktober nå også vil det si at jeg har hatt den i nøyaktig 7 år. Herlighet som tiden flyr!

 

Nå er det nok ikke store summene jeg får altså, da mye avhenger av antall lesere. Men bare det å vite at jeg har muligheten og at jeg for første gang i hele mitt liv kan si at jeg har en jobb jeg kan tjene penger på, det føles utrolig godt. Jeg er så stolt, til tross for at det bare er snakk om småbeløp. I skrivende stund går jeg på AAP og kommer derfor til å ta kontakt med NAV så fort jeg vet ca hva inntekt vil bli, grunnet at det kan hende det skjer noen endringer da med utbetalingene fra NAV + man er pliktig til å informere om endringer ang inntekt.

 

Når du ikke klarer å holde deg seriøs på bilder fordi du er så glad haha. Men herlighet, for en reise dette har vært! Det hadde egentlig vært artig med et oppsummeringsinnlegg om hvordan jeg har forandret meg i takt med årene jeg har blogget. Tenk da, fra et dårlig digitalkamera brukt av ei usikker og deprimert jente hjemme fra jenterommet til både den jeg og bloggen er i dag.

 

 

 

 

//Elise Amanda

24 kommentarer

Siste innlegg