JEG HAR FÅTT DESIGNKONTRAKT!!

ÆÆÆÆÆ!!!! Fyyyy søren som jeg har gledet meg til å dele dette! På nyåret tikket det plutselig inn en melding fra Garnius (Norges største garnbutikk på nett) med tilbud om en designkontrakt og etter rundt to uker var den skrevet under på. Jeg har fått lov til å dele nyheten før, men jeg bestemte meg for å vente til det nærmet seg lansering på min første oppskrift. Jeg hadde en deadline på 4. april og om to dager, altså 4. mai blir min første oppskrift lansert på Garnius.no! Det vil si at man kan kjøpe strikkepakker på Norges største garnbutikk på nett med mitt design, min oppskrift og mine bilder! Fy søren så gøy dette er og jeg sprekker snart av stolthet!

Det har vært en utrolig gøy, kreativ og frustrerende prosess å skulle designe strikkeplagg i forskjellige størrelser. Tidligere har jeg kun laget oppskrift i min egen størrelse eller one size, så dette har vært en mye mer krevende prosess. Det er nemlig veldig mye matematikk inne i bildet og det er ikke min sterkeste side. Men jeg kom i mål! Jeg har kost meg så mye med dette og jeg har revet meg i håret. Men nå er dagen her snart og jeg gleder meg til å se mine design ute! Dette er så sinnsykt og jeg kan ennå nesten ikke tro det!

 

 

Dere får klikke dere inn på Garnius på onsdag, på bloggen min eller begge deler. Jeg kommer iallfall til å poste mange bilder her så dere får se og jeg gleder meg helt vilt til å dele resultatet med dere av mitt første design for Garnius! Hvis dere lurer på hvorfor bildene er blurret så er det fordi designet blir avslørt på lanseringsdatoen, men her får dere en liten sniktitt. Åhhh som jeg gleder meg til å vise dere ordentlig!

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

7 kommentarer

Siste innlegg