JEG HAR KJØPT MEG NYTT KAMERA!

Det er litt over en uke siden jeg sist holdt et kamera i hendene mine og abstinensene har vært fæle. Jeg vet at jeg er glad i å bruke kamera, men denne uken har jeg virkelig fått føle på hvor mye det betyr for meg. Gleden var stor da jeg på onsdag kunne hente et nytt kamera som hadde kommet i posten! Helt nytt er det da ikke da jeg kjøpte det brukt, men jeg er svært fornøyd med dette kjøpet! Etter å ha kikket litt rundt på nettet fant jeg et kamera som passet prisklassen jeg hadde sett for meg og som samtidig var godt nok for hva jeg ønsker å bruke det til. Valget falt på Canon Eos 600D! Så og si likt som mitt gamle, men med noen forbedringer.

Først i dag har jeg vært i form nok til å teste det ut og jeg er strålende fornøyd! Jeg visste jo at det var noe galt med fokuset på mitt gamle da bildene ikke lenger ville bli skrape, uansett hva. Men at det var så galt visste jeg ikke før jeg fikk tatt mitt nye i bruk og sett sånn det egentlig skal være. Molly stilte gladelig opp som modell til noen testbilder hihi. Så nå har jeg iallfall noe å ta bilder med fremover!

 

 

 

 

 

 

Hva bruker du til å ta bilder med?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg