JEG HAR LAGET EN KOKEBOK!

ÆÆÆÆ!! Ok, dette her er gøy det! Men som flere av dere som følger meg her vet er jeg veldig glad i å lage mat. Noe jeg synes er utrolig fint med det er å kunne inspirere andre til å ta litt grønnere valg i hverdagen. For hvis mange gjør litt blir det veldig mye til sammen. I denne boken får dere vegetariske og veganske lunsj og middagsoppskrifter, hvor de fleste rettene er veldig enkle å lage, mens noen krever litt mer tid. Alle rettene er i tillegg glutenfrie, så fremt det brukes glutenfrie havregryn og soyasaus. Boken er iallfall fylt med knallgode oppskrifter! 😀 Jeg skal innrømme at jeg er skikkelig stolt av kokeboken min og jeg håper den vil falle i smak hos noen av dere også!

Så hvem passer boken for? Den passer for vegetarianere, veganere, de som ønsker å ta litt grønnere valg i hverdagen, de som rett og slett bare ønsker oppskriften på digg mat, de med cøliaki og de som ønsker å bli inspirert til kreative måter å bruke grønnsaker på.

Ønsker du kjøpe en kokebok av meg? Boken er laget av høykvalitets fotopapir og har en myk innbinding. Jeg selger kokeboken til 200kr pr stk på grunn av produksjonskostnadene og hvis du er interessert er det bare å sende meg en mail på [email protected] for å bestille.

   

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Oi, så gøy! 😀 Det er moro. Håper du får inn masse salg, og at flere ønsker å ta et grønnere valg også nå i julen da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg