JEG HAR PRØVD Å BRODERERE FOR FØRSTE GANG

Har dere hatt en fin pinsehelg? Jeg har gjort noen hyggelige ting, som blant annet å se MGP med noen venninner og spilt frisbeegolf med ei venninne. Siste nevnte ble gjort i surt vært med litt vind, men vi tåler da såpass! Det er alltid deilig å komme seg litt ut. Maten derimot skulle jeg ønske det gikk litt bedre med og jeg merker at jeg har bråsluttet på noen medisiner, for å si det sånn. Jeg skulle jo egentlig trappe ned, men så er jeg så susete av meg at det endte med bråslutt. Hehe, ikke bra. Jeg håper iallfall at bivirkningene snart forsvinner og det har jeg fått beskjed om skal slutte om ca 1-2 uker.

Ellers har jeg prøvd meg på brodering for første gang! Det var faktisk veldig mye lettere enn jeg hadde trodd og jeg må si meg veldig fornøyd med resultatet med tanke på at jeg aldri har gjort det før. Borderingen gikk utover Louisiana-genseren min som jeg strikket ferdig tidligere i mai, så nå har det blitt en skikkelig sommergenser! Jeg gleder meg til å tusle rundt i denne på litt kjølige sommerkvelder eller bare dager hvor det ikke er så varmt at det ikke går an å bruke den.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at det ble og kan du brodere?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg